جلسه دفاع از پایان نامه آقای علی جمال لیوانی دانشجوی دوره پزشکی عمومی با عنوان " بررسی اطلاعات دموگرافیکی ، علائم بالینی و یافته های آزمایشگاهی بیماران بستری به علت سیستیک فیبروزیس در بیمارستان طالقانی گرگان " به راهنمایی خانم دکترلعبت شاهکار و مشاوره خانم دکتر لیلا براتی در روزچهارشنبه تاریخ ۱۴۰۴/۰۱/۲۰ ساعت ۱۱ صبح در مرکز آموزشی درمانی طالقانی برگزار گردید.
دفعات مشاهده: 854 بار |
دفعات چاپ: 280 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر